Eénmalig
Jaarlijks
Extra
Schoorsteeninspectie
Extra informatie:
- Reparaties en (sier)kappen plaatsen wij op aanvraag.
- Bij de eerste afspraak word het eenmalige bedrag in rekening gebracht. Kiest u daarna voor jaarlijks onderhoud? Dan betaald u vanaf de tweede afspraak de abonnementsprijs.
- Treffen wij tijdens de afspraak een brandende of nog gloeiende kachel aan of staan wij voor een gesloten deur dan zijn wij genoodzaakt 50 euro in rekening te brengen en een nieuwe afspraak in te plannen. Wij adviseren dan ook de kachel een dag vooraf niet meer in gebruik te nemen.
- I.v.m. de veiligheid kunnen wij dak werkzaamheden, zoals een kap/gaas plaatsen etc., alleen uitvoeren bij goed weer. Dit betekent dat bij regenachtig of koud weer de afspraak verzet word naar een ander moment.
- Als er een tijdvak aangeboden is, houd u er rekening mee dat wij een uur eerder of een uur later bij u aanwezig kunnen zijn? Dit omdat de werkzaamheden soms mee zitten maar soms ook uitlopen. Uiteraard proberen wij u hiervan op de hoogte te houden op de dag zelf. Bij grote uitloop kan het zijn dat wij de afspraak moeten verzetten naar een ander moment, wij hopen hierin op uw begrip.
- Heeft u voorkeur voor dag of tijd? Om de kwaliteit van ons werk te kunnen behouden en zo veel mogelijk klanten te kunnen helpen, proberen wij elke dag binnen een beperkte regio een compacte route te plannen. Hierdoor kan het voor komen dat wij de planning niet passend krijgen met uw voorkeur, wij zullen u hierover informeren en eventueel een nieuwe optie aanbieden die beter past.